شرکت دقیق سازان افتخار تولید شیرآلات بیمارستانی با کیفیت از جمله شیرپدالی سیمآب را دارد. ما با بهره گیری از آخرین فناوری ها در تلاش هستیم شیرآلات بیمارستانی با کیفیت و ممتازی را تولید و عرضه کنیم. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت با ما در تماس باشید.

 

رعایت بهداشت با شیرآلات بیمارستانی

در محیط های درمانی به دلیل حضور بیماران مختلف خطر وجود ویروس و میکروب های مختلف در محیط وجود دارد. بهترین راه این است که با کمترین تماس ممکن شستشو صورت پذیرد. ما با ایده شیر پدالی سیمآب این مشکل را حل کرده ایم. شیر پدالی بهترین ایده برای بیمارستان ها و مراکز درمانی است. شیرآلات بیمارستانی باید مناسب این مراکز باشند تا تماس را به حداقل برسانند.

 

بهترین شیرآلات بیمارستانی

بهترین شیرآلات بیمارستانی آن دسته شیرآلاتی هستند که استحکام کافی نیز علاوه بر کاهش سطح تماس دارا باشند. اهمیت استحکام زمانی مشخص می شود که حضور مراجعین با اخلاقیات مختلف باعث ورود آسیب به این شیرآلات می شود. اما شیرآلات بیمارستانی سیمآب با بهترین متریال ساخته شده اند که بهترین نوع شیرآلات بیمارستانی را رقم زده اند.

 

قیمت مناسب شیرآلات بیمارستانی

ما در شرکت دقیق سازان علاوه بر کیفیت به اهمیت اقتصادی بودن شیرآلات بیمارستانی نیز توجه می کنیم. لذا تا جایی که قیمت مواد اولیه به ما کمک کند قیمت ها را تا حد امکان کاهش می دهیم. قیمت تمام شده بر اساس پارامترهای مهمی تعیین می گردد.

 

شیرآلات بیمارستانی عمده

برای آن دسته از مشتریان عزیز که تمایل به خرید شیرآلات بیمارستانی به صورت عمده دارند ما پیشنهادهای ویژه ای مهیا کرده ایم که می توانید با تماس برقرار کردن با واحد فروش و مذاکره در این خصوص از این پیشنهاد ها آگاه شوید. شیرآلات بیمارستانی عمده بهترین ایده برای مراکز و بیمارستان هایی اند که به فکر صرفه جویی در هزینه های خود هستند. پس حتما با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شیرآلات بیمارستانی شرکت دقیق سازان - شیرپدالی - شیر پدالی بیمارستان دقیق سازان

مدل های مشابه:

تصویر محصول شیرآلات بیمارستانی شرکت دقیق سازان

 

 

شیر پدالی دوقلوی سیمآب مدل S-110-2